מידע על משלוחים
לא ניתן לשנות הזמנה לאחר הביצוע דרך האתר. יש לצור קשר עם שירות הלקוחות.
לאחר סיום ההזמנה ומעבר לסל הקניות, יצויינו אפשרויות המשלוח והעלויות.
אספקת המוצרים מתבצעת באמצעות שירות המשלוחים של Epost עם זמן אספקה של בין 1-5 ימי עבודה, מסרון ישלח למכשיר הסלולר ברגע שההזמנה תהיה מוכנה לאיסוף.
המשלוחים זמינים לכל רחבי הארץ.
יש אפשרות לאיסוף עצמי לאחר רכישה באתר בתיאום מראש, ניתן לתאם ע"י שליחת הודעה למספר הווטסאפ שלנו 0587966765, לציין בהודעה את מספר ההזמנה שנשלחה אליכם למייל, לאחר שתשלחו הודעה לווטסאפ, תקבלו מספר טלפון של המחסנאי ותתאמו איתו הגעה.
כן, מלאו את פרטי הכתובת שלהם בעת ביצוע ההזמנה.
אם בחרתם "שליח עד הבית" יש צורך להיות נוכחים בבית בעת קבלת המשלוח, כמו כן, ניתן לבחור איסוף מנקודה קרובה לביתך.
מידע על התשלומים
האתר ותהליך הרכישה מאובטחים ועומדים בתקן PCI DSS. נתוני כרטיס האשראי לא נשמרים על שרת האתר.
באתר ניתן לשלם ע״י רוב סוגי כרטיסי האשראי
ניתן לשלם בכרטיס אשראי עד 6 תשלומים ללא ריבית.
ניתן ליצור קשר בדף "צור קשר" שבלשונית "שירות לקוחות" אפשרות נוספת היא, לשלוח הודעת ווטסאפ או הודעה רגילה למספר 058-7966765 ולציין את מספר ההזמנה ומהות התקלה
לכל המוצרים שבאתר ישנה אחריות למשך 6-12 חודשים בהתאם לחוק הגנת הצרכן (האחריות אינה כוללת מקרים בהם המוצר נפגם עקב שימוש לקוי)
בכל דף מוצר רשום האם זמין במלאי או לא, במקרים של חוסר סנכרון יזוכה הלקוח בהחזר כספי מלא.
בעת אספקת ההזמנה קיימת אפשרות למסור את המוצר הישן לשליח (בכפוף לרשימת הישובים בהם מבוצעת מסירה אישית עד בית הלקוח).